ADHD Centraal

  • Home
  • Over ons
    • Over QS Herstel
    • Missie & Visie
    • Medewerkers
    • Klachtenregeling
    • Kwaliteitsstatuut
  • Wij bieden
    • Diagnostiek
    • Behandeling
    • Wat doen we wel, wat doen we niet
    • Informatie over vergoeding – clienten
  • Verwijzers
    • Huisartsen
  • Contact
    • Maak een afspraak
    • Stel een vraag
    • Wachtlijsten
    • Locaties

klachtenregeling

Klachten en bezwaren

De directie en medewerkers van QS Herstel spannen zich maximaal in om uw behandeling optimaal te laten verlopen. Ondanks het streven maximale kwaliteit te leveren, kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Dan horen wij dat graag van u. Uw ervaringen kunnen voor medewerkers van QS Herstel een belangrijk signaal zijn om bepaalde zaken te verbeteren.

Bespreken met de betrokken persoon of een lid van de directie

Heeft u opmerkingen, problemen of bent u ontevreden over de gang van zaken maak dit dan kenbaar aan de betrokken persoon. Uiteraard zijn wij bereid in overleg met u te kijken naar een oplossing. In zo’n gesprek kunnen soms misverstanden uit de weg geruimd worden. Komt u er met de betrokken persoon niet uit dan is het vaak verstandig samen met iemand die wat meer afstand heeft een en ander te bespreken. Eén van de directieleden zal u een gesprek aanbieden en proberen uw klacht op te lossen.

Klachtenbemiddeling

Als de klacht ook in een persoonlijk gesprek met de directie niet kan worden opgelost, dan kunt u contact opnemen met Quasir, onafhankelijke klachtenbemiddeling.

logo-quasir

Bereikbaarheid klachtenbemiddeling Quasir

De coördinator van Quasir hoort uw klacht aan en bespreekt met u of u openstaat voor een bemiddelingsgesprek, waarbij een onafhankelijk bemiddelaar van Quasir het gesprek kan begeleiden. Een bemiddelaar neemt geen standpunt in, maar kan er wel voor zorgen dat het gesprek op een goede manier verloopt. Doel is dat u en degene over wie de klacht gaat samen tot een oplossing komen. Een bemiddelingsgesprek is vertrouwelijk, er wordt geen verslag van gemaakt. Eventuele afspraken kunnen wel worden vastgelegd. De coördinator bij Quasir is mevrouw Linda de Boon, te bereiken telefonisch (06-48445538) of via het mailadres bemiddeling@quasir.nl

Indien bemiddeling evenmin tot een oplossing van uw klacht heeft geleid, of u ziet af van bemiddeling, kun u uw ook klacht schriftelijk indienen bij de onafhankelijke klachtencommissie van Stichting Zorggeschil. De klachtencommissie beoordeelt uw klacht volgens een formele procedure van hoor en wederhoor. U kunt uw klacht schriftelijk indienen bij:

Stichting Zorggeschil
Postbus 1021
7940 KA Meppel

Dit kan ook via internet zie https://zorggeschil.nl/contact/

Voor meer informatie verwijzen wij u ook naar de website van Stichting Zorggeschil: www.zorggeschil.nl

 

KvK. 60279524 | AGB 03(0)95339 | Sitemap | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacyverklaring | © Copyright QSHerstel | Webdesign: Webton